marți, 10 iunie 2008

te-ai sters....

de ce te stergi? nu-ti mai da delete. nu-ti mai da close, fara X-uri si fara salvari inutile. nu fi rea cu tine insati si nu te interioriza aiurea.

apropo... rosu aprins, sa-mi coloreze tacerea.... rosu aprins ca sa-mi ascunda durerea... nu stiu daca te-ai gandit si la continuare cand ai scris, dar eu una m-am gandit. hai sa vorbim. spune ce gandesti, like u used to. sigur o sa mai gasim o solutie geniala ca aia cu world peace.

Good, better, best
Never let us rest
May the good be better
And the better best!

plec, pleci, pleaca, plecam plecati, pleaca. Ok, i mean it..! PLEACA!

2 comentarii:

Ioana Andreea spunea...

zuzo, I love you..I really do..sorry..am stat si am calculat..destul de mult..ora isi spune cuvantul..asta era inainte de bac..deci n-o pui la socoteala, da?..ma iubesti si tu, asa-i?...eeeh..I know you do..miss you, dudette:*

Ioana Andreea spunea...

e uimitor cat de sentimentala devin la ore tarzii...I miss you so much..sorry for everything I've said and done...nu te mai inchid deloc..PROMISE!