sâmbătă, 28 martie 2009

Hide and seek

Nu mi-am planuit niciodata viata. Am mers acolo unde m-a dus valul si am facut in asa fel incat totul sa se intoarca in favoarea mea. Persoanele pe care le-am placut nu m-au placut la randul lor, dar nu am facut din asta o tragedie. Am trecut peste si am cautat in continuare. Nu m-a interesat niciodata prea mult ce s-a spus despre mine. Ba chiar mi-a placut sa fiu un subiect controversat... picant... si am fost de nenumarate ori. De bine sau de rau am castigat orice batalie cu mine insami, oricare ar fi fost scanteia care a declansat-o. Cateodata unele lucruri se rezolva doar cu un zambet in oglinda si cu o atitudine potrivita, sau daca ai omul potrivit langa tine. Eu nu sunt omul potrivit pentru nimeni, si asta ma face sa ma simt inutila dintr-un anumit punct de vedere... dar pe de alta parte ma scuteste de o grija in plus. Vad lucrurile altfel si adesea sunt condamnata pentru asta, dar sunt asa de copil si-mi place atat de mult incat ascult, zambesc larg si raspund criticilor doar in gand. Pentru mine asta inseamna sa fii liber. Sa te respecti pe tine insuti si sa-ti ingadui toate senzatiile si sentimentele posibile. Readaptare continua.


Shine - I will not cry and I will not die no
Shine - I will be there for me
Shine - I will not cry and I will be mine
I'll shine.

Niciun comentariu: