joi, 12 mai 2011

ca orice cutremur, am si eu replicile mele.

Sunt ca o bucata de hartie... Ma poti folosi, poti scrie pe mine, poti desena pe mine, ma poti taia, ma poti lipi, ma poti privi... Dar cand ma impaturesti niciodata nu voi mai fi la fel de frumoasa.... pentru ca "Ceea ce nu vedem ne vede. Ceea ce nu simţim ne simte. Ceea ce nu ne lipseşte ne aparţine"..


Dupa atata impaturit si eu ma tem sa fiu cu mine. Dar incerc sa-mi depasesc frica pentru ca la urma urmei asta e evolutia, nu? O s-o risc, incepand chiar de maine.

Mereu de maine.... pentru ca timpul curge de-a-ndoaselea.

Un comentariu:

Politan Prod 97 SRL spunea...

Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html