marți, 8 iulie 2008

am crescut sau m-am prostit?

ah.. am avut o revelatie... am imbatranit...


adio emo (ca emo's numa' pustii de liceu) , adio irinel columbeanu, adio bisericute:((


ar cam trebui sa merg la spovedit, ar cam trebui sa fac cunostinta cu doi - trei prieteni imaginari, ar cam trebui sa fac cumparaturile, ar cam trebui sa invat la relativitate, ar cam trebui sa accept prieteni noi, ar cam trebui sa raman singura pe-acasa.

cine ma aplauda? ok, tommy.... u can stop it now.

Un comentariu:

Ioana Andreea spunea...

lol..ai vb cu tav azi? legat de prietenii imaginari..abia ce i-am explicat de ce intre noi doua mai era un loc..era prietena mea imaginara...:D si tot de asta n-am mers niciodata cu ei undeva..ca sa nu-mi manifest personalitatea multipla..dar acum..ma vor cunoaste in adevarata mea splendoare..si o vor cunoaste si pe ea..vezi ce pierzi daca nu vii cu noi?