duminică, 3 august 2008

limita e-n mintea ta.

ce m-ai intreba daca ai avea o singura intrebare de pus? ai avea curaj sa ma intrebi ceva?

eu cred ca nu.

sa-ti explic de ce: daca m-ai intreba, te-ai gandi bine inainte la intrebare. foarte bine, ca sa nu pierzi sansa de a afla ceva cu adevarat important, nu? si dupa... dupa ce eu iti voi da un raspuns din care tu o sa poti intelege mult mai multe lucuri decat ti-ai fi dorit, o sa regreti. si o sa te gandesti "cum ar fi fost daca" .... 

daca ce?

daca te-ai fi gandit mai mult si ai fi analizat problema astfel incat sa-mi pui alta intrebare. daca ai fi gandit mai mult ca mine si mi-ai fi pus intrebarea astfel incat sa ma directionezi spre un raspuns simplu. daca n-ai fi intrebat nimic.

stiu, ti-e frica sa intrebi. stii, si mie mi-e frica sa raspund.



ma plictisesti, esti previzibil.

Niciun comentariu: