luni, 23 februarie 2009

A,B,C negative

"esti o scumpa"
"ma uitam cu mami la poze, si-i aratam cat de frumoasa esti"
"multumesc"

"te ador"
"te ador de un milion de ori"
"cate un sarut pentru fiecare kilometru pana la tine"

incepem cu lucrurile mici si crestem in timp, parand tot timpul ca avem nevoie de ajutorul altcuiva sa fixam raftul pe care ne asezam cartile cu povesti. chiar asa... citeste-mi fraza ta preferata :) unele lucruri se schimba la noi, altele nu, si lasam timpul sa treaca pe langa. mie imi ramane gustul tau, parfumul tau pe haine, imi ramane gandul ca nu ti-am sarutat buzele de inde-ajuns de multe ori, iar tu inca mai ai in voce tremuratul ala care te invinovateste. 

"Stones taught me to fly
 Love taught me to cry
 So come on courage!
 Teach me to be shy"


Iar de tine, iubita, mi-e un dor dintr-ala arzator, de moldoveanca......... 


Niciun comentariu: