luni, 11 mai 2009

my favourite game

sunt jucator de clasa superioara. intuiesc ce vrei urmarindu-ti privirea si te vanez pana la ultima resursa. din umbra. si stii asta. ti-e frica, nu arati, dar zambetul ti-e eclipsat de picaturile de apa ce ti se preling pe frunte. stiu ce cauti, si stiu ca ti-e teama ca n-ai sa gasesti. sau ca am sa gasesc eu inaintea ta. este o chestiune de lupta unul la unul in care frica iti paralizeaza logicul gandirii subconstiente in timp ce eu sunt calma. ca un pradator feroce incercand sa-si agate vanatul zilnic. dar cel mai inspaimantator lucru este ca tu constientizezi ca esti un experiment. pentru ca desi esti o prada comuna eu incerc alta metoda pentru fiecare victima. incerci sa prefigurezi un ansamblu de circumstante in care vanez si sa le elimini pe cele prin care deja am trecut. si le elimini pe toate. pentru o secunda te calmezi crezand ca am epuizat toate resursele imaginatiei si voi urca la un alt nivel al jocului, lasandu-te in pace, dar te inseli amarnic. pentru ca urci cu mine acolo unde nu te simti in largul tau, unde devii fragil si te panichezi la orice pas. urci la un alt nivel al jocului, speri ca ambitia mea sa fie alimentata de cativa factori si sa cedez inaintea ta. vrei ca setea mea sa fie atat de mare incat sa ma las incantata de un jucator mai experimentat si sa-mi schimb tinta. dar crede-ma, decat sa ramai la un nivel unde nu-ti gasesti locul mai bine te lasi prada.

alergi.... alergi pentru ca adrenalina urca treptat, inima iti pulseaza, conexiunile neuronale se intrepatrund si gandurile ti se amesteca ireversibil, te panichezi la orice semn si vrei sa scapi. reiei regulile jocului, le revezi cati poti de clar si de repede, cauti o portita de scapare, dar ti se taie respiratia. pentru ca sunt ca un criminal in serie care isi gandeste pasii anticipat. alege victima, ii studiaza tabieturile, slabiciunile, temerile, face regulile paradei si are grija sa nu lase portite de scapare, isi creeaza circumstantele favorabile si ataca incet, savurand placerea jocului sau egoist si egocentrist.

e jocul meu preferat, in care tu iti pierzi mintile iar eu castig experienta ca sa pot avansa la nivelul urmator.

p.s. ai grija la locurile intunecate. mai ales la nivelul la care te-am adus...... novice....

Un comentariu:

Alexhinno spunea...

Pe cine pana mea ai adus tu, mah la rangu' de novice???
Vrem detalii:D
Kiss u!!