joi, 4 februarie 2010

and she would enjoy everyday of her life....

am 20 de ani si visez la fericire. copilului din mine ii place rotunzimea buzelor cu care rosteste "douazeci"...

multumesc.

....ca sunteti langa mine. multumesc pentru simplitatea cu care ati tratat momentul. asta m-a facut sa simt ca intr-adevar am trecut de formalitati, de prejudecati si temeri. sunt cuvinte mari si asta ma face sa am grija cand le astern aici. si totusi, asta simt.

si desi se pierde din farmecul scrierii, nu pot sa va multumesc tuturor in acelasi timp. pentru ca fiecare din voi sunteti speciali, si va multumesc fiecarora pentru cu totul alte lucruri....

si ca la decernarea premiilor oscar...

multumesc celui mai bun prieten al meu... pentru serile tarzii cu ciocolata calda, tigari si vorbe de suflet. multumesc pentru traznai, pozne, suparari, neajunsuri si betii, pentru ghidusii si pentru umarul pe care am plans mult timp, oricat de patetic ar suna. tu m-ai invatat ce inseamna sa ai curajul s-o iei de la capat. oricare ar fi el...

multumesc chestiei aleia mici, cretze, cu par verde si ochii turbati. nu stiu cati oameni m-au suportat pana acum asa cum o faci tu. tu m-ai invatat ce inseamna sa ai intr-adevar incredere in tine insuti, si asta m-a scapat din multe.

multumesc. daca stau sa enumar cate m-ai invatat despre mine, chiar si fara sa stii, ma trec fiori. stii ca tin foarte mult la tine, si-mi pare rau pentru fiecare secunda pe care o pierd incercand sa ma indepartez. gresesc, dar am sa invat sa pun fiecare picior, pe rand, inaintea celuilalt, pe urmele de pasi pe care mi le desenezi uneori pe asfalt. nu incetezi nicio clipasa fii o prioritate, stii asta, si cred ca esti exemplul concludend pentru zicala englezului.. "friendship saves the day". stii tu.. sa fii fericit, sa fii copil...

si tu, faptura zapacita si zghihuita, fara stare, tu esti un fel de raza de soare printre nori... sau... ca o cafea buna la 2 dimineata inainte de examen. orice-ar fi inveselesti ziua. treuie doar sa apari. tu m-ai invatat ca tot ce trebuie sa faci e sa zambesti.... si sa zambesti... si sa zambesti.... si sa zambesti....

multumesc ca m-ai invatat ce inseamna "usor". stiu ca suna ciudat. poate suna simplu, sau pueril, dar "usor" e cel mai greu lucru care se invata. m-ai acceptat usor, oricare ar fi fost conjunctura. si asta e mare lucru. la fel de usor m-ai ascultat cand am avut ceva de spus. si tot usor mi-ai devenit prieten. usor, ca un examen la baba nebuna :)


de ziua mea sunteti cel mai frumos cadou... ma faceti sa am pentru ce sa ma ridic dimineata din pat si sa nu fiu degeaba.

am 20 de ani si visez la fericire....

Niciun comentariu: