marți, 14 iulie 2009

colorblind

mi s-a spus ca exista oceanul si am inceput sa-l caut. mi s-a spus ca voi ajunge la el cand vantul umed imi va raci fata, nisipul si scoicile imi vor rani talpile si cand caldura soarelui imi va face trupul moale si fara vlaga. atunci, si numai atunci, voi sti sigur ca am ajuns acolo unde incepe cu adevarat viata...

momentan stau asezata langa un arbore inalt si des. stau la umbra lui si nu-mi mai trebuie nimic altceva. atat vreau pe lumea asta, sa stau aici, linistita. insa oamenii se uita ciudat la mine si ma-ntreaba de ce stau singura. nu le raspund. nu mai cunosc graiul lor de ceva vreme, acum doar frunzele-mi spun povesti. si e asa de mult vant in aer incat ochii mei raman fara culoare... nici caprui, nici negru, nici verde.... doar vant.... au culoarea ploii......

Un comentariu:

Alexhinno spunea...

Stai mah linistita...k fac si ce vrei u!!!K nu scapi u de mine asa usor!!!