joi, 9 iulie 2009

take it all away, but you can never have yesterday.

depresie. ciocolata, cola si tigari. buzele tale moi trecand fugitiv peste ale mele, in drum spre iubiri mai mari. nu ma pot numi norocoasa. poate sunt pentru ca m-am indragostit de cel ce mi-a devenit cel mai bun prieten, poate ca sunt pentru ca am trecut prin multe, poate ca pur si simplu sunt. dar nu ma consider asa.

te iubesc in toate modurile posibile. iubesc felul in care ma atingi, iubesc felul in care ma tii in brate, iubesc albastrul care ma cearta si verdele care ma adora, iubesc sa te stiu langa mine, sa fiu in grija ta, iubesc sa te ascult chiar si atunci cand sunt obosita si nu retin nimic din ce imi spui. te iubesc atunci cand somnul mi-e limpede si adanc, iar tu ma tipi sa te iau in brate, si iubesc mirosul lucrurilor tale. iubesc sa-ti simt nasul si fruntea lipite de ale mele, si iubesc fiecare morala pe care mi-o tii. iubesc prima zi in care mi-ai zambit si m-ai judecat gresit, iubesc felul in care ma tii de mana, si cum te uiti atent la mine cand sunt suparata, iubesc sa mor de cald pentru ca ma invelesti tot timpul si sa-mi stergi fata de lacrimi. iubesc sa iesim in ploaie la miezul noptii si sa ma saruti, si iubesc sa ma trezesc langa tine.




..........dar mai ales iubesc tot ce urasc la tine.

Niciun comentariu: