sâmbătă, 1 august 2009

ceva mai multa lumina

straluceste orbitor. licareste cu fiecare pas pe care il fac, atrage atentia si imi da o karma aparte. desi nu cred in karma. iar in aerul asta rece si pur de munte, contrazis numai de fumul de tigara, se izbeste de versanti ca un ecou, se reflecta si se izbeste din nou trecand din nou prin mine. cand ma ameteste, cand ma revigoreaza, ma impiedica, ma franeaza si ma motiveaza. se pare ca ii molipsesc si pe ceilalti, avand in vedere ca toata lumea zambeste. este buna mea dispozitie, este fericirea mea absurda generata doar de simplul fapt ca toate imi merg bine si toate iau o intorsatura favorabila.

nu stiu daca se transmite si pe cale electronica, dar luati-o ca pe un fel de leapsa. si raspunsul la leapsa mea vreau sa fie un zambet larg atunci cand va ganditi la mine.

Niciun comentariu: