sâmbătă, 17 ianuarie 2009

simogatás szellõé

Am trecut prin cateva momente dificile in ultima vreme. Dar totul e trecut. And history is to be forgotten.

Inca o perioada de joaca, mai mult sau mai putin stimulenta. Imi mai demonstrez din cand in cand ca postul anterior are in el ceva din mine si zambesc privindu-l pe cel de langa mine. Zambesc si pentru ca nu m-a lasat la greu si, cel mai important, pentru ca m-a tinut de mana cand aveam mai mare nevoie de asta. Atunci, in farmacie.

Viata mea s-a calmat din multe puncte de vedere si m-am inchis intr-un cerc de decizii pe care le iau cum ma pricep mai bine. Multi imi sunt alaturi, dar si mai multi vor sa ma vada cedand. Pana aici nimic nou si nimic deosebit de viata ta. Nu? Dar ceea ce difera este "innerglow-ul". Stralucirea data de gandul ca ce-i al meu e al meu.

Rock my heaaaaaart \:D/

Niciun comentariu: