vineri, 30 ianuarie 2009

jurnalul lipsei de tine

Am ramas fara tigari....
Iar tu ar fi trebuit sa circuli doar pe partea carosabila a sufletului meu...
Aseara m-a sunat si V. Am avut o discutie lunga, cum ca el vrea sa ramana aici, s-o luam de la capat, sa fie bine. Dar nu cred ca poti cere unui om sa renunte orbeste la tot numai pentru tine, chiar daca te iubeste inca. Eu una am renuntat de mult sa ma arunc cu capul in intuneric, si apoi sa ma lovesc de zidurile de acolo. Nu te deranja sa-ncerci din nou sa ma iubesti, pentru ca eu iubire fortata, impusa sau autosugerata nu vreau. El e deja langa mine. Iar tu vorbesti anapoda, si din partea mea ai putea sa-ti tii gura inchisa ani in sir. Mi-ar fi tot una. Si cand incercai sa redeschizi jocul pe care l-ai pierdut de mult, eu ma gandeam la Sorescu....

"Eu mut o zi alba,El muta o zi neagra.Eu inaintez un vis,El mi-l ia la razboi.El imi ataca plamanii,Eu ma gandesc un an la spital,Fac o combinatie stralucitaSi-i castig o zi neagra.El muta o nenorocireSi ma ameninta cu cancerul(Care merge deocamdata in forma de cruce)Dar eu ii pun in fata o carteSi-l silesc sa se retraga.Ii mai castig cateva piese,Dar,uite,jumatate din viata mea E scoasa pe margine.- O sa-ti dau sah si-ti pierzi optimismul,Imi spune el.- Nu-i nimic, glumesc eu,Fac rocada sentimentelor.In spatele meu sotia, copiii,Soarele, luna si ceilalti chibiti Tremura pentru orice miscare a mea.Eu imi aprind o tigara Si continui partida."

Si tousi..... el e una din cele mai frumoase zile din viata mea. "Vibrez din toata fiinta Si tu-mi culegi vibratiile Si mi le restitui, sarutate." Daca ar face un inventar al sentimentelor, ai fi pe locul 2, dupa iubita mea. Ai fi sus, in visele mele, si visele mele ar fi pline.

Dar sa revenim la V. Am o senzatie de... iarna cand ma gandesc la tine. Asa ca te du, uraste, iubeste, invata sa citesti printre randuri. Eu am chltuit prea mult timp incercand sa te invat. Acum e randul meu sa ma las invatata, si ce-i drept ador albastrul. Mai ales albastrul amar din pupile.

"De nu stiu ce am Ca exist Nu stiu ce am Ca nu mai am nimic Decat pe tine."

Niciun comentariu: