vineri, 30 ianuarie 2009

fara tine.... doar cu tine....

" spune-mi oare mai stii cum a fost primul inceput, primul vis pierdut spune stii cate ne-au mai ramas pana azi..... "

vreau sa ma lasi sa te ating atat de fin incat sa tremuri. sa te sarut usor si sa-ti dau soare, sa nu mai vrei sa fugi de mine. vreau sa te ajut sa mergi, nu sa alergi ca pana acum. inchide ochii si ai tot. iti obosesc corpul, iti paralizez mintea .... esti omul viu cu suflet stins, care a uitat ca trebuie sa piarda ca sa inteleaga ce are in fata lui. dar da-mi o noapte si-am sa ucid tot ce-ti trece prin minte, am sa te fac sa dai o noapte cu tine pentru o ora cu mine si-am sa-ti rup aripile ca sa ai o scuza ca nu poti zbura in lipsa mea. am sa incerc sa te privesc si sa vad doar ce e bine si-am sa-ti dau cate putin venin...am sa te las sa imi auzi rasetul de joi dimineata, sa-mi vezi privirea de sambata si zambetul ironic de marti.

o sa fac pe prostuta ca sa te simti tu barbat, o sa-ti zambesc usor de fata cu prietenii tai ca sa te poti umfla in pene cu papusa ta, o sa te las sa ma minti pentru ca pacatul e vechi si pentru ca mi te dai tot atunci cand te vreau. si n-o sa-ti cer sa-mi spui nimic din tot ce le-ai spus celorlalte, ci tot ce n-ai spus nimanui pentru ca-mi place ..."cafeaua... asa cum o faci tu.. amara. "

deocamdata te iert...dar o sa discutam mai tarziu, la tigara de dupa....

Niciun comentariu: