vineri, 27 noiembrie 2009

And what becomes of a day for those who rage against it?

nu maiinteleg nimic. nu vreau sa-mi pierd prietenii. dar nu mai suport anumite lucruri. anumite nevoi nu pot fi suportate la nesfarsit,si ma refer lafaptul ca nu pot fi tot timpul acolo pentru fiecare din ei. si ma refer in special la unul, de care imi face deosebita placere sa am grija, dar am obosit. sunt omul care nu cere nimic altceva la schimb, decat un zambet. dar nu unul aruncat in fuga. cer timp si rabdare. si totusi o fac, chiar si fara nimic la schimb. dar nu mai pot sa duc asta mult timp, pentru ca si eu sunt prietena cuiva, si la randul meu am probleme, pe care nu le spun ca sa nu incarc.

nu stiu, nu vreau sa amestec sentimentele, nu vreau sa le confund sau sa le contrabalansez. dar mai inainte de toate trebuie sa ma descarc, pentru ca doar astfel le pot pune in ordine. asa ca incepem lista minune. imi era dor de ea, nu am mai facut asta dintr-a 10-a.

+ ma simt bine cand e in preajma. sunt in apele mele.
+ ma face sa rad
+ ma calmeaza
- imi aduce aminte....
- interpreteaza aiurea
- imi dau seama iar si iar si iar ca e omul pe care-l vreau langa mine
- face crize prostesti uneori
+ ma provoaca sa analizez situatia
+ si - nu-mi reproseaza nimic
+ nu stiu, am o stare de copil inainte de craciun...
- ma evita


=> egalitate...... nu stiu, nu inteleg. does he drive me wild? or just mildly free?

nu stiu ce sa spun. nu mai citi cu atata sete. nu-mi ies concluziile pentru jocul asta de carti, si nici macar nu am asul de inima neagra. pierd la jocul meu preferat, si asta ma omoara. dar nu stiu daca e orgoliul, ambitia sau inima. m-am resemnat de mult, mi-am schimbat directia de plutire, dar subconstientul meu lucreaza impotriva. cred ca am o bucata de creier putin cam prea albastra............... sau o bucata de inima, nu stiu sigur.....


"What will happen to a face in the crowd when it finally gets too crowded.
And what will happen to the origins of sound after all the sounds have sounded
Well I hope I never have to see that day but by god I know it's headed our way
So I better be happy now that the boy's going home. "

Niciun comentariu: