luni, 16 noiembrie 2009

"vama se plateste oricum"

nu mai scriu pentru ca nu stiu ce sa mai scriu. telurile mele nu s-au schimbat, nici asteptarile, nici asternuturile si nici macar dezamagirile. ma bucur de prietenii mei, si mai ales de cei care-mi devin prieteni pe zi ce trece, si-n care incep sa am incredere si langa care imi face placere sa stau. nu-i asa, S? si stii ce? imi iubesc prietenii. sunt acei foarte putini oameni pentru care as face orice mi-ar sta in putinta ca sa-i stiu bine. sunt smaraldele mele :)

respir, mai mor, si iar respir. in concluzie, totul e la fel. nu reusesc sa inteleg comportarile anumitor persoane de langa mine, dar n-o fi un capat de drum.

ascult florin chilian - iubi, si mi se face pofta ciudata de o duminica de vara, cu o cafea cu frisca si o tigara, in camera de la parter. vreau liniste si stabilitate, si nu vreau mai multe motive sa iubesc.


si totusi cer prea mult. unii oameni nu se nasc pentru clipe de calm. sunt o oarba..... caut miez bun intr-un mar gaunos, incercand sa-mi limpezesc mintea.


[ pentru smaralde.... billy joel - vienna. pentru ca intr-o anumita masura imi semanati, fie ca va place sau nu ]

Niciun comentariu: