duminică, 28 iunie 2009

some people live just to play the game :)

Buna ziua.Numele meu este Raluca si sunt dependenta de EL. Recunosc,au fost momente-n care n-am putut lua doza si am intrat in sevraj. Imi facea rau,eram constienta de asta. Imi promiteam ca o viitoare doza nu ma va mai ispiti. Sau ca o sa incerc cel putin sa iau o doza mai mica. Sau ca o sa le raresc macar. M-am inselat. Pe zi ce trecea nevoia crestea tot mai mult. Lipsa dozei m-a adus intr-o stare-n care sunt capabila de orice pentru a obtine-o. Asa am ajuns sa dau tot ce am mai de pret pentru cateva clipe de calm. Acum am nevoie de doza-n fiecare zi.

Dependenta poate avea urmari grave,dar dincolo de ea probabil ca nu este mare lucru.
Viata nu inseamna dependenta dar, in cazul meu, dependenta de el viciul meu temporar. Recunosc, ma droghez cu iluzii. Si cu niste saruturi grozave.

Niciun comentariu: