duminică, 21 iunie 2009

there will be no white flag above my door

mi s-a spus ca imaginatia e usoara. si ca pot sa visez orice. dar m-au mintit...

mi s-a spus ca sunt libera ca pasarea cerului si ca pot sa aleg ce vreau, oricand, oricum. dar alegerile mele sunt constranse de constiinta, de notiunile de "bine" si "rau", de simtirile celor de langa mine, si mai ales de timp. m-au mintit....

mi s-a spus ca am voie sa iubesc, si ca nu alege nimeni pentru mine. dar alegerile mele mi-au fost refuzate. m-am izbit de un zid pe care nu il inteleg, si au decis altii daca am sau nu voie sa iubesc.

mi s-a spus ca pot sa colorez cu orice tusa, dar mi-au refuzat nuantele de albastru si de verde in schimbul celor gri. mi-au facut zilele insorite sa para privite de dupa garduri de sarma ghimpata.

mi s-a spus ca pot sa innot in larg cat vreau de mult, dar la prima baliza au venit dupa mine si m-au tintuit in ancore tesute din lujeri de nufar ca sa nu-mi raneasca incheieturile. mi-au zambit frumos, si m-au mintit....

mi s-a spus ca am timp sa citesc toate cartile din lume, dar pana acum nu am savurat nici macar o miime din toate, si-au aruncat in mine cu desensibilizare in toate formele posibile, ca sa nu mai simt scarba, teama, tristetea si repulsia fata de minciunile lor.

asa ca uite-ma aici...am chipul mamei mele, am cheful si incapatanarea tatalui meu...dar ochii...sunt ai mei. am tatuat pe buze sarutul lui si imbratisarile lui pe piele, am anii pe care ii vreau, sunt ceea ce sunt si ceea ce vreau sa fiu, ma aflu unde vreau si la momentul potrivit.... sunt cate putin din toti oamenii care ma iubesc, si care ma urasc, care ma vor sau care nu ma vor..Sunt ceea ce am...sunt ce am pierdut de-a lungul drumului.

dar nu predau nici o parte din mine. si nu promit nimic. nu mint frumos pentru ca pe mine m-au mintit cu zambetul pe buze, privindu-ma fix.

Niciun comentariu: