joi, 29 octombrie 2009

every rose has its thorns

e ceva cu felul in care se misca.... e genul de femeie care te vrea, dar nu-i esti necesar.

sa ma prezint... numele meu nu este important.
lucrez in IT de mai bine de 4 ani, traiesc, muncesc, ma distrez intr-un mediu preponderent masculin de mai mult timp decat imi pot aminti, imi apar "cu ghearele si cu dintii" punctul de vedere(si de multe ori castig), sunt jucatoare - ocazional - de CS, bautoare, tot ocazional de alcool, urasc misoginii, am ceva cunostinte de mecanica, fotbal, am jucat baschet, stiu sa bat un cui, sa recunosc mare parte din componentele unui motor de autoturism, sa montez un oberteiler sau sa repar o priza si in general raspund cu "Nu, merci, ma descurc singura" la intrebarea "Ai nevoie de ajutor?".


cand vreau sunt rece ca un cub de gheata, si totusi nu orgoliul e de vina.

nu-mi pare rau.

Niciun comentariu: