luni, 19 octombrie 2009

simplu, ca un punct alb.

stiu un loc in care pot sa visez oricat de multe probleme as avea.

stiu un loc unde rad in loc sa plang, si invers.

stiu un loc unde e cald tot timpul, mai ales iarna.

stiu un loc in care ti se dau raspunsurile inainte sa pui intrebarile.

stiu un loc in care placinta cu mere are gust pronuntat de scortisoara, unde cafeaua de dimineata are o aroma desavarsita si orice senzatie placuta e amplificata de un milion de ori, iar cele rele se reprima.

stiu un loc unde am putere sa iubesc, oricat de destramata mi-ar fi firea.

stiu un loc unde femeia de azi se simte copilul de ieri, un loc unde ma cauti in cea de langa tine si-n cele ce vor veni, in zilele de ieri si in cea de maine, in amintirea cea mai draga, in amarul clipelor triste si-n dorul zilelor senine.... si daca ma vei gasi vreodata, te rog.... da-mi-o inapoi, pe mine, cea de ieri.

"M-am legat totdeauna de locurile în care am întârziat, de unde n-am plecat imediat ce-am venit. Din camerele în care am adormit o noapte, n-am reuşit să plec fără să-ntorc
capul."





stiu sa ajung acasa.

Niciun comentariu: