luni, 26 octombrie 2009

probleme-n paradis...

mi-ar face o deosebita placere sa pot innota linistita in apele mele... mi-am iesit din rutina caracteristica si acum am o umbra de fluture in stomac. as vrea sa-mi fie mai bine, asa cum ii e de obicei cuiva care in sfarsit si-a gasit locul. as vrea sa-mi fie cald, sa-mi fie greu si totodata sa-mi fie soare.


ca de obicei, am incredere ca pot sa aduc tot pe drumul cel bun. imi simt radacinile adanc infipte in madejde si parca a trecut timpul prin mine si m-a imprastiat. m-am pierdut putin... ma iau de la zero si-ti prind mana intr-a mea.


esti langa mine, si-as vrea sa fii asa mult timp de-acum incolo. o sa invat cand sa te citesc si cand sa te las din mana... sper.


as fi vrut sa dormi cu mine. sa ma trezesc noaptea si sa fiu sigura ca nu visezi urat si nu te framanti in somn. oricum suferi ziua destul, chiar daca nu vrei sa o arati. macar somnul sa-ti fie linistit. dar iti e mai bine singur pentru moment, asa ca o sa fiu acolo destul de putin incat sa nu stresez si destul de mult astfel incat sa sustin.


ai incredere in ce se ascunde sub albastrul ala delirant. esti de-o inteligenta si de-o sensibilitate rara. iar eu sunt langa tine, si e cel mai bun lucru care mi se putea intampla. decat sa renunt la tine pentru cateva probleme mai bine....p24.



"i have something...."

You can rest easy tonight
everything is gonna be alright, i promise
go to sleep and dream of me tonight
everything may not be perfect, but at least we tried.

Niciun comentariu: