miercuri, 2 decembrie 2009

de ce?

de ce sa ma trezesc foarte de dimineata si sa nu am dreptul prin lege la jumatate de ora pentru cafea si tigara?

de ce sa fiu nevoita sa ascult toate scandalurile din jurul meu?

de ce sa fie frunzele versi si nu albastru azuriu?

de ce sa fiu rationala de fiecare data cand iau o decizie? ce, deciziile luate la nivel senzorial nu mai sunt bune?

de ce nu e nimeni niciodata multumit pe deplin? eu sunt.

de ce nu e declarata februarie ca fiind cea mai frumoasa luna din an?

de ce toata lumea care ma cunoaste afirma cu tarie ca nu sunt sanatoasa si ca am mintea unui copil de 8 ani?

de ce devenim usor usor o societate emo?

de ce, prin definitie, femeie=shopping addict? eu am ajuns sa-l detest.

de spun oamenii lucruri ciudate cand sunt beti? vezi zana maseluta sau bumerang.


auziti.... da' voi.... de ce???

Niciun comentariu: