luni, 7 decembrie 2009

nu,nu timpul a trecut, ci tu ai trecut prin el....

La multi ani,scumpule. La multi ani pentru fiecare zambet pe care il dai din suflet, pentru fiecare zambet strengar sau aruncat din reflex, in semn de "buna" sau de tristete.

Incercand sa trec peste melancolie, am realizat ca .........
Ne-am zis pasurile, ofurile. Ce ne doare. Ce gandim. Ce vrem. Am si ras, am si glumit, am fost si seriosi , dar chiar si atunci am incercat sa pun o nota de umor in ceea ce am scris. Fiindca deocamdata mai putem face haz de necaz.

La 19 ani... am visat la fericire. Unii isi doresc bani, faima si putere. Raluca si-adorit fericire si prieteni. Am ales cu sufletul si nu regret, pentru ca am implitit fire mici de tristete cu fire mari de zambete, cu margele de reusita si cu fir aurit de esec. Nu am avut curaj sa te privesc punandu-ti dorinta, de teama sa nu-mi aduc aminte ce simteam si eu cand eram in locul tau. Dar stiu ca nu ai gresit dorindu-ti. Am simtit asta pana in varful carliontzilor mei.

Si, in ordine, voi face urarile de rigoare.

Sa fii fericit. Pentru ca asta e tot ce conteaza. Sa simti fiecare clipa cum cutremura.

Sa ai curaj. Pentru ca poti, si stii si vrei, si pentru ca asta inseamna cu adevarat sa ai putere. Sa te ridici din praf, si sa te scuturi dupa fiecare cazatura.

Sa te temi. Pentru ca asta inseamna sa traiesti. Sa ai frica de ce nu stii, si mai ales de ce stii prea bine.

Sa nu uiti. Pentru ca totul e ca o balanta, si n-ai sa poti niciodata vedea partea buna fara cea rea, nici invers.

Sa iubesti. Tot ce deja iubesti,si tot de ai urat dintotdeauna, pentru ca asta te face sa fii pe de-a-ntregul.

Si, nu in cele din urma, sa fii copil. Sa fii frumos, cum poti tu mai bine.



La multi ani, scumpule. La multi ani......

Niciun comentariu: