vineri, 16 mai 2008

pisi.. tu esti mondena :))

Si in spiritul "pisi, tu esti mondena" o sa mai scriu un post... Azi am fost la o lansare de carte. Monografia orasului Rm. Sarat. A fost superb. Am intalnit spuma intelectualitatii orasului, scriitori "celebri" care si-au pastrat cu grija anonimatul fata de mine, care au impletit regeste greseli gramaticale cu greseli gen "judetul Rm. Sarat", cu balbe, cazaturi si chiar povesti stupide ce nu aveau nici o legatura cu cartea in cauza.

Si spre sfarsit.. sa vezi surpriza.... Defapt nu era lansare de CARTE.. era lansare de CARTI... DA! Doua! Noroc cu discursul celui ce-ar fi trebuit sa-mi fie prof de socio-umane. Destept om. Si asta chiar nu e spusa ironic. Un discurs de nota zece, asezonat cu o prezentare pe masura. Tinuta, ton placut al vocii, vivacitate, miscare, informatie. Felicitarile mele, domnule profesor. Ati fost cireasa de pe tort.

Cat despre lansarea de carte.. a fos bomboana de pe coliva...Marea coliva pe care scrie cu litere aldine "Campania Electorala 2008". Demagogie, falsitate in toata puterea cuvantului. Mase de oameni manipulati de propria lor prostie, oameni care nu vor altceva decat sa se expuna in societate... care..Dumnezeule... si-asa e cam "sublima dar lipseste cu desavarsire".

Si in final... citandu-l pe dom' profesor... "litera ucide, spiritul da viata" o sa-mi finalizez postul de azi. Si-asa mi-am varsat nervii pe saracu' blog...Dar el stie ca-l iubesc si ca nu vreau sa-l murdaresc cu aspecte din politica romaneasca sau cu frustrarile mele. Asa ca... am incercat si azi sa fiu un pic mai REEvolutionary decat ieri, si sper ca am reusit. Pentru mine sigur am reusit.

De ce aici?
Pentru ca acolo e prea tarziu.
The end.

Niciun comentariu: