sâmbătă, 3 mai 2008

pour que tu m'aimes encore

Mi-a fost rau zilele astea... dar in spiritul "nu exista drac mort" m-am tarat in fata monitorului ca sa-mi mai vars amarul pre-bac. Defapt ma simt chiar foarte bine.. surprinzator... Azi a fost ziua mamei. Nimic special din pacate. Cel putin nu din punctul meu de vedere...Am senzatia ca oamenii mari se prostesc la capitolul asta. Nu mai pretuiesc deloc zilele de genul asta. Dar oricum asta nu e problema mea.

Defapt ... ce m-a dezamagit pe mine cel mai tare a fost sa realizez ca si oamenii cei mai dragi au multe fete...Vorba lu' B. .. "oamenii sunt ca luna.. nu-si arata decat o fata". De ce sa te porti superb cu un om, sa-i spui dulcegarii, sa ai grija la detalii... si apoi sa treci pe strada pe langa el si sa te faci ca nu-l cunosti? Pentru ce? Pentru amorul artei...? Pai ma scuze nene.. da' asta nu-i arta, asta-i kitsch.

In fine.. trecand la lucruri mult mai serioase... am o mare problema. UNDE E PRINTUL MEU PE CAL ALB? Ok.... accept si in bmw seria 5 alb daca nu se poate cal. Esentiale sunt coordonatele spatio-temporale ale jumatatii mele care [sper ca nu din cauza iq-ului mic ci din cauza portmoneului plin de carduri] inceteaza sa se arate. Joking...fuck money, long live love.[daca ma aude mama ma taie, daca ma aude tata ma pupa]

Ma mai iubesti? Nu ma mai iubesti? De ce? Atunci ma iubeai? Acum ma mai vrei? Ce te face sa crezi ca te mai vreau eu? Doamne.. cat de increzut esti...Tu auzi ce spui?? Gandeste putin inainte. Priveste-ma bine ca sa realizezi cu cine vorbesti. Ce vrei de la mine? Macar vrei tot? Nu de alta, dar sa stiu cu cine-mi pierd vremea... Stii ce...spune-mi la ce esti dispus sa renunti pentru mine ca sa-ti spun cat esti de idiot. Am cunoscut multi ca tine, si unul in plus nu prea conteaza. Doar daca schimbi tu situatia. Cum? Cu multa imaginatie. Multa imaginatie, pasiune, rabdare si un singur indiciu: safir. Te-am bagat in ceata? Ma scuzi, nu asta era intentia. Intentia era sa te sucesc pe degete asa cum vreau eu. Si uite ca am reusit asta si din tastatura. Esti un fraier, iar eu nu sunt nici pe departe perfecta. Mie nu-mi pasa.. insa tu mori de ciuda..... :)

Niciun comentariu: