joi, 15 mai 2008

she's not perfect

Am citit atatea dulcegarii despre love&stuff incat cred ca o sa fac diabet. Fuck. Si pe de alta parte mi s-a facut greata de la idioatele de pe hi5 care au tot felul de descrieri la poze .. gen "we can fuck forever but you will never get my heart". Daca toata lumea ar gandi ca mine am fi o tara de oameni diabetici si gretosi. Dar doamne cu cat ar creste nivelul iq-ului :)))))

Ma simt extraordinar acasa. Parents are great. Sau cel putin in ultima vreme. Ma deranjeaza doar Orange Shop-ul din fata apartamentului. Tipii care lucreaza acolo se uita mult prea insistent cand imi beau cafeaua in balcon imbracata in boxeri si bustiera. Mult prea stupid.... Mult prea multa tensiune :)) [copyright dudette]....


AAAAAA.... chestie care ma amuza si acum ma enerveaza.. Cum naiba sa incerce cineva sa-mi controleze viata? ..mie??? never mai fratzica.. neverr! Mai bine moare! Si uite ca s-a intamplat. Mai pe fata... mai pe sub mana. Mr. A. did it. Bravo tata... iti permiti ca esti bazat, nu?

Ma gandeam sa te sarut.. dar.. la naiba. Am sarutat destui broscoi si tot n-am gasit printul. Asa ca o sa fac pe Alba-ca-Zapada si-o sa astept sa fiu gasita.

Boys, enjoy.
Semnat: forever_not_yours

Niciun comentariu: