sâmbătă, 3 mai 2008

tu nu stii ca in camera mea bate vantul chiar daca fereastra e inchisa.

Eu si creierul meu ne intelegem foarte bine. La mine-n apartament sunt multe intersectii si de fiecare data trebuie sa stam la semafor. Mie imi place s`o iau pe scurtatura. El ma urmareste in continuu cu privirea si pana la urma reuseste sa ma gaseasca. Cred ca a racit. Stranuta. Stii cat face un stranut ori 2? Nu face 2 stranuturi. Face o raceala cumplita.... Stii ce e-mail mi-a trimis ieri creierul meu? "Virtually confused". Asta e tot. E el confuz sau incerca sa ma faca pe mine confuza? Dar.. in fine... ne-am luat cu vorba si-am ajuns la inca o intersectie. Ahh.. uite-mi si umbra! O pierdusem ieri cand stateam la coada la ciocolata. Noroc cu gps-ul cel nou, altfel nu gasea apartamentul. Vai... n-am baut cafeaua!! Dar lasa, am alte treburi. Azi am cumparat un suflet de plastic de la magazinul din colt. Poate o sa-mi foloseasca. Dar nu despre asta vorbeam, ci despre mine si creierul meu. Inca un semn de stop, inca 8 maini in aer, sincronizate perfect. Inainte imi faceam probleme ca incurc circulatia pe strazi, mai ales ca suntem doi, dar azi traficul e si asa aglomerat. Nu-mi pasa. Tie?