marți, 7 aprilie 2009

orgasmul ideal

Ce este ala orgasm ideal? Defapt.. tu cand ai orgasm? Eu am orgasm la tigara de dupa masa:))

Sau cand e superb afara, simt cum imi arde soarele pe fata si cum imi trece vantul prin par. Sau cand ascult "undeva in vama" de la vama veche seara, la mine-n camera, cu lumina difuza, in boxeri si maieu, cu o tigara si cu laptopul in brate. Sau cand fac baie in mare noaptea. Sau cand am luat 8 la examen la analiza :))))

In fine. Orgasmul e ceva subiectiv. Ce e si cand il ai.... tine de cum esti tu defapt. De ce gandesti cand esti "on the job".... ["iar n-am inchis geamul", "maine am curs cu X-ulescu si ia n-am facut nenorocita aia de tema", "nu mi-am luat tampoane", "oare imi sta naspa parul?", "mama ce buna era gagica aia de-am vazut-o in metrou... vreau si eu sani ca ai ei", "vai... de-ar afla mama ce fac eu la ora asta", "NU MAI AM TIGARI... deci iar nu iesim la tigara de dupa", "trebuia sa stau deasupra ca sa nu mai gandesc asa mult si am si obosit", "doamne ce bine miroase parfumul lui asta nou", "sper sa nu vina iar colegii de camera, exact acu cand e prea tare", "de ce nu e brad pitt in locul lui?"].

Ar putea sa fie pe plaja, la fel de bine ar putea sa fie in camera de hotel cu vantul care adie prin perdeaua de la usa balconului, ar putea sa fie la munte, in cabana, in fata semineului, cu un pahar de vin rosu savurat ca la carte, sau pe jos in bucatarie, cu frisca si capsuri, sau in cabina de proba de la house of art. La meditatie ma refer..... la reflexia sinelui asupra naturii hiperbolice, multilaterale, energic transpuse si trecute prin prisma constiintei nemuritoare a eului marginalizat in structuri firave de cristale cu o fizica ciudata.


Perversilor! Vorbeam de orgasmul filozofic.....

Niciun comentariu: